Subscribe via RSS Feed Connect with me on LinkedIn Connect with me on Flickr

Subscript – Superscript in MS-Office

Am primit azi pe email o intrebare de la un vizitator, legata de Excel-Office.

Carlaont Marius-Andrei
Salut,

Am de facut un proiect in Excel si am intampinat cateva probleme, unele le-am rezolvat dar mai e una “importanta”-stii cumva cum scriu indicii?(ex: Ux, dar x sa fie indice)

sper ca ma poti ajuta, ms

Andrei

O sa-ti raspund la intrebarea ta pentru Office 2003, pe care il am instalat acum. Si pentru restul versiunilor procedeul este similar:

Luam exemplul tau Ux, unde x se doreste a fi indice:

trebui inserat x – clic dreapta pe selectie – Format Cell ca in imaginea de mai jos:

office

Din fereastra care apare, trebuie sa bifezi Subscript (pentru indice) sau Superscript (pentru putere), in cazul tau, subscript si apoi Ok. Ar trebui sa iti afiseze x-ul la indice.

office

Observatie: Daca in continuare doresti ca fontul sa fie normal (fara subscript sau superscript) trebuie sa mergi iar acolo si sa debifezi casuta bifata anterior.

Tags: , , , ,

Category: tutoriale it

Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Andrei says:

    Multumesc mult, chiar mi-a fost de mare ajutor.

  2. Andrei says:

    Intr-adevar utila chestia cu “subscript”, dar dureaza o vesnicie pana modifici fiecare celula.
    O cale mai rapida nu exista, nu?

Leave a Reply




If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.